Darba sludinājums
LV VIDE savam klientam meklē komandas papildinājumu – uz attiecībām vērstu, loģisku un strukturētu cilvēku:
KLIENTU PROJEKTU KOORDINATORU
Galvenie darba pienākumi:
- Apstrādāt jaunu un esošo klientu pieteikumus, nodrošināt klientu profesionālu apkalpošanu klātienē, telefoniski un sazinoties e-pastā;
- Sagatavot un iesniegt uzņēmumu reģistrēšanas un izmaiņu reģistrēšanas dokumentus Uzņēmuma reģistram;
- Sagatavot juridiskās adreses nomas līgumus;
- Veidot veiksmīgas attiecības ar klientiem (vietējiem un ārvalstu uzņēmējiem) un nodrošināt klientu jautājumu profesionālu risināšanu;
- Koordinēt informācijas un dokumentu plūsmu projektu veiksmīgai norisei;
- Sniegt atbalstu kolēģiem ikdienas darbā;
- Piedalīties uzņēmuma iekšējos attīstības projektos, procesu un sistēmu pilnveidošanā.
Nepieciešamā pieredze, prasmes un zināšanas:
- Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
- Uz risinājumiem vērsta domāšana, iniciatīva;
- Loģiskā domāšana un analītisks prāts;
- Augsta atbildības sajūta, neatlaidība, precizitāte;
- Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas;
- Labas prasmes darbā ar Microsoft programmatūru (MS Word, MS Excel);
- Pieredze uzņēmumu reģistrēšanā, juridiskajā, administratīvajā vai grāmatvedības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā:
- Iespēju strādāt ar klientiem no dažādām nozarēm;
- Iespēju attīstīt projektu vadības prasmes;
- Atalgojumu 1200-1400 EUR/ bruto, atkarībā no pieredzes un prasmēm;
- Draudzīgu, profesionālu kolektīvu;
- Darba vietu zaļajā Grīziņkalnā, iespējams arī daļēji strādāt attālināti.
Mūsu klients – uzņēmums Mini Office – vietējiem un ārvalstu uzņēmējiem sniedz palīdzību uzņēmumu dibināšanā un nodrošina virtuālā biroja un biznesa konsultāciju pakalpojumus.
Šobrīd šī vakance ir aizpildīta. Ja meklē jaunas profesionālās iespējas, ir iespēja atsūtīt savu CV, norādot interesējošo amatu/darbības jomu, uz e-pastu: info@lv-vide.lv