Darba sludinājums

LV VIDE savam klientam – loģistikas pakalpojumu sniedzējam Baltijas tirgū – meklē komunikablu un uz risinājumiem vērstu komandas biedru:

KLIENTU SERVISA PROJEKTU VADĪTĀJU

Galvenie darba pienākumi:

  • Komunikācija ar biznesa partneriem un profesionāla jautājumu risināšana;
  • Projektu vadība sadarbībā ar citu struktūrvienību pārstāvjiem, lai pilnveidotu iekšējos procesus un nodrošinātu klientiem kvalitatīvu servisu;
  • Problēmjautājumu analīze un iesaiste procesos, kas nodrošina risinājumus un veiksmīgu pakalpojumu izpildi;
  • Datu apstrāde Excel un Microsoft Dynamics AX.

Nepieciešamā pieredze, prasmes un zināšanas:

  • Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Prasme efektīvi plānot savu laiku un darbu, noteikt prioritātes;
  • Augsta atbildības sajūta, precizitāte, uz risinājumiem vērsta domāšana;
  • Patstāvība, iniciatīva, elastība, spēja strādāt dinamiskā vidē;
  • Teicamas latviešu un labas krievu un/vai angļu valodas zināšanas;
  • Labas prasmes darbā ar Microsoft programmatūru (Word, Excel, Outlook).

Uzņēmums piedāvā:

  • Darba pieredzi vienā no lielākajiem 3PL loģistikas uzņēmumiem;
  • Atalgojumu no 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas;
  • Veselības apdrošināšanas polisi pēc 6 nostrādātiem mēnešiem;
  • Profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu un apmācības;
  • Iespēju profesionāli augt un ienest savas idejas efektīva darba procesa uzlabošanai;
  • Darba vietu Dreiliņos.

Ja redzi sevi šajā pozīcijā, lūdzu, sūti savu CV līdz 22.12.2022 atlases projekta vadītājai Dacei Zariņai uz e-pastu: info@lv-vide.lv

Papildus informācijai zvani: +371 26870690

Uzzini vairāk

Piesakies